2014. április 17., csütörtök

~Negyedik rész~

Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog! ~Anikó:*

Próbáltam közéjük állni amikor éppen Zayn akarta megütni Zacket, de ő elhajolt én meg mögötte álltam. Zayn engem ütött meg véletlenül. Elájultam.
Amikor felébredtem nagyon fájt a fejem. Számomra ismeretlen szobában voltam. Egyszerű volt de mégis szép. Kimentem a szobából és elindultam le a lépcsőn,láttam, hogy ott van Zac és a One Direction.-tehát a 1D házban vagyok-. Zayn egyből odajött és meg kérdezte:
- Jobban vagy?
- Igen,de nagyon fáj a fejem nem tudnál adni egy fej fájás csillapítót?
- Máris hozom.
Odamentem fiúkhoz, és leültem, Harry megkérdezte, hogy nem-e kérek valami ennivalót.
- De igen,köszi. Csinált egy szendvicset.
- Köszönöm Harry.-mosolyogtam
- Szívesen.-mosolygott
Zayn megjött a gyógyszerrel,adott egy pohár vizet és bevettem.
- Köszönöm Zayn.
- Szívesen.-mosolygott-és nagyon sajnálom, hogy megütöttelek.
- Nem baj, hisz véletlen volt
- Akkor nem haragszol?-kérdezte
- Nem-mosolyogtam,és megöleltem

- Khmm. Perrie, beszélhetnénk?-kérdezte Zac
- Igen.-mondtam

Kimentünk az udvarra,és elkezdtünk beszélgetni:
-Te hogyan kerülsz ide?-kérdeztem meglepődve
- Amikor beszéltünk telefonon és elmodtad, hogy randizni akar veled az egyik nyálgép,akkor egyből felszálltam egy repülőre és idejöttem.-válaszolta kissé idegesen
- Mi az, hogy nyálgép?-kérdeztem felháborodva
- Hát mást nem tudnak csinálni csak nyávogni-mondta idegesítő hangon- na mindegy, azért akartam veled beszélni, hogy most mi lesz velünk? Kit választasz?
- Hogy micsoda?-néztem nagy szemekkel-most komolyan választanom kell köztetek? Ezt nem teheted velem-egy könnycsepp csúszott le az arcomon.
- Mennyi időt adsz, hogy döntsek?-kérdeztem könnyezve
- 5 perc elég nem?
Elmentem leültem kint egy padra és elkezdtem gondolkozni,nagyon nehéz volt. Zac-et nagyon régóta ismerem és ő volt az első szerelmem,de néha nagyon bunkón viselkedik velem. És ott van Zayn,Zayn nagyon helyes és figyelmes, nagyon jól érzem magam vele,lehet kezdek többet érezni iránta. Nem tudtam dönteni,de végül sikerült. Zac odajött kb. 10 perc után és megkérdezte mire jutottam.

- Figyelj-kezdtem- ugye tudod, hogy nagyon régóta ismerlek és te voltál az első szerelmem?
- Igen tudom.
- De nagyon sokszor voltál velem bunkó és egyszer meg is ütöttél amit megbocsátottam,mert annyira szeretlek-mondtam már szinte sírva- és ott van Zayn aki nagyon helyes,figyelmes,kedves meg minden és azt hiszem kezdek többek érezni iránta-mondtam félve.
Zac erre nagyon ideges lett és elkezdett kiabálni.
- Tehát akkor őt választod?-kiabált
- Igen,Zac ne haragudj-sírtam
- Nem haragszok áá dehogyis de tudod mit nem is szerettelek és csak arra kellettél-köpte oda a szavakat-volt nekem más rajtad kívül-mondta végül
Én csak sírtam és sírtam nem tudtam elhinni, hogy ezt mondta és ezt tette velem,pedig annyira szerettem... az első szerelmem volt. Közben elment én bementem a házba és mondtam Zayn-nek, hogy vigyen haza. Elindultunk és a kocsiban kérdezte, hogy mi történt. Elkezdtem mesélni:
- Kihívott ugye hogy beszélni akar velem és azt mondta, hogy válasszak köztetek,én téged választottalak,és akkor azt mondta , hogy én csak arra kellettem neki és volt mellettem más meg nem is szeretett.-zokogtam
- Hogy mi?-nézett nagy szemekkel Zayn-te komolyan engem választottál ennyi ismeretség után?-láttam rajta, hogy nagyon örül.
- Igen-válaszoltam mosolyogva.
- Hát ez rohadt jó-nagyon örült. Én csak mosolyogtam. Közben hazaértünk,megköszöntem Zayn-nek,hogy hazahozott.
- Nincsmit-mondta-és azt szeretném megkérdezni,hogy holnap nem-e tudnánk befejezni az elmaradt randinkat?-kérdezte bizakodva.
- De igen-mosolyogtam rá.
- Akkor este hétre érted jövök.-mondta
- Rendben, kész leszek.
Mielőtt elment volna megcsókolt.
-Szia Zayn,és köszönöm
- Igazán nincs mit, akkor holnap-mosolygott
Bementem a házba elindultam a szobámba,hogy lefeküdjek mert már este volt. Halkan mentem de anyu kijött a szobából.
- Hol voltál eddig?-kérdezte
- Öhmm Zayn-nel voltam.
- És mivan Zac-cel?.kérdezte
-Majd holnap elmesélek mindent,most fáradt vagyok..Jó éjszakát-mondtam
-Neked is.
Bementem a szobámba gyorsan megfürödtem majd lefeküdtem az ágyamra és az álmok világába kerültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése