2014. április 21., hétfő

~Ötödik rész~



Hali, meghoztam  a következő részt! Remélem, hogy tetszik nektek! 
Puszi Timi xx


Anyu nem fogadta túl jól a hírt miszerint Zack-kel szakítottunk, és máris mással vagyok. Sőt, totál kiakadt. Először szobafogságot rendelt el, de rájött ez hülyeség lenne. Majd megtiltotta, hogy találkozzak Zayn-nel. Próbáltam győzködni, hogy csak a mai napot engedje még meg, de nem sikerült. Nem engedett a büntiből, szóval nem volt mit tennem. De aztán eszembe jutott: Elmondtam neki, Zack mit mondott nekem, de Ő még mindig nem tágított. Azt mondta, én találtam ki, és hogy a srác nem képes ilyenekre. Ezek után könnyekkel küszködve szaladtam fel a szobámba, és félve nyomtam meg azt a számot, amit ha meglátok telefonom kijelzőjén, mindig elmosolyodok. Már vagy 1 perce csörgettem mikor, egy hang szólt bele:
- Halló? –kérdezte reggeli rekedt hangján.
- Szia Zayn, Pezz vagyok!
- Szia - szólalt bele most már sokkal frissebben, mint az előbb. – Már alig várom, hogy láthassalak este. –mondta, mire szívem elkezdett dobogni, és szememből könnyek folytak. Nem akarom Őt megbántani.  Ő annyira szeretetre méltó!
- Pont erről akartam veled beszélni…- kezdtem. – Szóval…, én nem…,nem mehetek ma este el! – hadartam el, mire a válasz csak egy vonalsípolás volt. Letette. Sikerült megbántanom Őt, és még csak 3 napja ismerem személyesen. Azt hiszem, az esélyeimnek lőttek.

*Zayn szemszöge*
Perrie. Ő az a lány, aki az első pillanattól kezdve, mikor megláttam, megbabonázott. A kék szemei és a szőke haja… Nem értem magamat. Pezz pont az ellentéte az összes barátnőmnek. Nekem eredetileg a barnahajú, barnaszemű lányok jönnek be, de Ő más. Ő felkelti az emberek figyelmét gyönyörűségével. Ráadásul indul az X-Factorba, ami egy nagyon jó döntés volt Tőle. Eszméletlen hangja van. Amikor azon az estén észrevettem Őt, és kiderült, hogy ott dolgozik, kérdés sem volt számomra, hogy egy ideig ez lesz a törzshelyünk. Meg kell szereznem Őt. Lehet, hogy engem választott, de nem érzem még magaménak. Lehet, azt hiszik majd, hogy csak kihasznál, ha megtudják ezt az egészet, de Ő nem tenne ilyet. Az arca nem erről árulkodik.
Ezeken gondolkoztam azelőtt, mielőtt, felhívott volna, és le nem monda a randit. A telefont azonnal lecsaptam és dühöngve, feszülten mentem ki az ajtón. Olyan szerencsétlen vagyok. Miért van az, ha tetszik ez a lány, küzdenem kell érte, és nem ugrik azonnal a nyakamba? Meg van! Mert Ő más, mint a többiek. Ő különleges!
- Zayn haver mi a baj? - kérdezte az ír srác félve. Igen, úgyszólván, levertem az egész polcot, feldöntöttem a kanapét, és még sorolhatnám... Nem csoda, hogy fél tőlem.
- Csak lemondta a randit. – mondtam halkan. - Érted Te ezt? Én nem tudom, miért. Nem csináltam vele semmit, amivel megbántottam. Most legalább azt sem tudom, mikor látom Őt újra. Ma nem kell dolgoznia bent. – fejeztem be, mire csend állt be. Niall egyszer csak felnézett, és elvigyorodott. Valamit kitervelt
- Zayn, holnap lesz az X –Factor válogató! Szerintem menj el és nézd meg ott Őt, aztán beszélhettek. Na, mit szólsz hozzá? –mondta Niall, mire elgondolkoztam. Ez egy nem is olyan nagyon rossz ötlet.


*másnap, Perrie szemszöge*

Reggel nagyon izgatottan keltem. Azon kívül, hogy a randink elmarad Zayn-nel, ma lesz az X-Factor válogató, szóval nagyon izgulok. Zayn-nel még azóta sem tudtam beszélni. Szerintem elvesztettem minden esélyemet Nála.
Elmentem lefürdeni, majd utána nem tudtam mit vegyek fel. Fél órán keresztül álltam a szekrény előtt, és csak néztem a választékot. Semmi sem tetszett annyira, hogy felvegyem egy ilyen alkalomra. Tudom, nem kell kiöltözni, de mégis csak nézik a külsődet is, a hangodon kívül.

2 óra múlva már az X-Factor stúdiójában álltam. Magamra ragasztottam a számom, majd leültem egy üres székre anyukámmal. A tömeg egyre csak nőtt, én meg egyre jobban izgultam. A produkciók változatosak voltak. Volt, ami nagyon szörnyű volt, volt, ami nagyon jó.

Pár perc múlva szólítottak. Mielőtt felmentem volna, még szorosan megöleltem anyut, majd nyeltem egy nagyot. A színpadon bemutatkoztam, majd elkezdődött a dal. Sosem gondolta volna, hogy nem rontom el. A zsűri és a közönség megtapsolt, majd a zsűrik értékeltek. Továbbjutottam. Igaz, hogy csapatban, de bent vagyok. És amilyen kicsi világ, így pont Jesy-vel kerültem össze, meg még egy lánnyal.  Az is kiderült, hogy Leigh-Anne és Jade is jelentkeztek. Ők is egy csapatba kerültek. Mikor megláttuk egymást elröhögtük magunkat. Úgy látszik, tényleg egy dolgon fut az agyunk.Mikor indultam volna kifelé,- anyu már a kocsiban várt-, szembejött velem Zayn. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése